onsdag 21 september 2016

Going home

På väg hem från skolan nu. Är med på alla föreläsningar och typ halva seminarierna och det räcker för det mesta. Direkt när jag kommer hem ska syrran klippa mig. Helt sjukt vad risigt mitt hår blivit på kort tid nu. Känns som att mitt hår accepterar en viss längd och sen ger det upp typ. Jag som velat haft långt hår i halva mitt liv typ men det verkar vara omöjligt. Jaja, ska bli skönt att få det rent och fräscht iallafall.

Imorgon har jag och ett gäng tjejer bokat bord på Pitchers där vi ska se Leksand spela mot Djurgården. Jag är med mest som sällskap då jag inte är så mycket för SHL-hockey. Önskar jag vore det men håller inte på nåt lag så det blir lite tråkigt, haha. Ser framemot morgondagen hursomhelst. Tackar inte nej till god mat och underbart sällskap!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)