lördag 17 september 2016

Ice Cream Saturday

Så skönt att sova ut! Drömde att jag var alldeles ensam i Miami inatt och att jag på nåt sätt skulle ta mig hem och hinna med ett flyg som jag hade jättebråttom till. Helt lost och hade panik då jag inte förstod mig på valutan och bara hade svenska pengar och euro. Räcker med pluggstressen jag haft de senaste veckorna, så ska jag hålla på och stressa när jag sover också, haha.

Nu håller jag och Felix på att fixa mat. Blir grillad fläskytterfilé med ugnsrostade rotsaker och en örtdressing till. Blir säkert hur gott som helst. Har köpt en ny Ben & Jerry's också som jag ska provsmaka ikväll. Kommer upp en recension på vad jag tyckte om den senare.

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt med grillning, det är som bäst på våren och hösten tycker jag :D :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)