fredag 16 september 2016

Nyttigt samtal hos kuratorn

Fick hem min fjärde bok för sociologikursen vi läser i skolan just nu. Har hittills bara läst inledningen men den verkar rätt bra, eller iallafall okej. Åkte sen iväg till kuratorn för ett välbehövligt snack. Det är lite roligt att hon sitter på precis den utbildningen jag precis börjat läsa, hehe. Vi pratade en del om hur bra jag trivs i skolan och sedan lite andra privata grejer som är jobbiga. Ett nyttigt möte. Går inte dit så ofta längre vilket tyder på att det är stabilt och att jag mår bra men jag är tacksam att vi iallafall en gång i månaden ses och reflekterar över hur allting är.

Efter kuratorn åkte jag och köpte godis (det är ju fredag, hallååå). Är det helg och att man dessutom tänkt plugga lite så förtjänar man att tugga på något gott under tiden, haha. Syrran och Daniel kom förbi med lilla Ulex också som jag och lillasyster får vara hundvakt åt medan de är iväg till stan.

Den här fredagen har börjat superbra och förhoppningsvis fortsätter det så.
Kärlek. ♥

4 kommentarer:

  1. Tycker speciellt att man är värd godis efter kuratorsamtal;))

    SvaraRadera
  2. Fint att du fick snacka av dig litegranna, och mysigt med godis! :)

    SV: Nä... haha! Men håller med om att de liknade mer på hemgjorda hamburgare, än några så kallade "chia-pannkakor" X)

    SvaraRadera
  3. Alltså godis lät inte helt fel!!

    SvaraRadera
  4. Vad bra att samtalet gick som det skulle, det måste vara väldigt skönt att reflektera om det som känns inuti en :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)