torsdag 22 september 2016

Paradise Hotel 2016

Nu är min sammanfattning av en vetenskaplig artikel klar inför seminariet imorgon. Hoppas att det kommer gå bra att redovisa den, är lite nervös faktiskt men det är bara att hålla tummarna. Förövrigt har jag varit världens bästa flickvän och syster och lagat lunch till Felix och Anton och äntligen satt igång att kolla på årets säsong av Paradise Hotel. Har verkligen inte haft tid till det innan. Har kommit till tredje avsnittet så har ännu mer att se senare.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka till Pitchers i Falun och käka med ett gäng tjejer från klassen. Kommer bli såååå gott!

1 kommentar:

  1. Jag kollade ALLTID på PH innan, men sen tröttnade jag på alla dessa människor som ibland spelar dummare än vad dom är, för att bli kända :p

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)