onsdag 7 september 2016

Peppar, peppar funkade inte

Vaknade, som misstänkt, upp sjuk idag. Ont i halsen, snorig och äckligt svettig. Hade verkligen inte lust med detta. Trots att jag tycker att jag inte gör annat än att plugga så har jag en hel del kvar att läsa. Blir förmodligen så att jag missat Upploppet imorgon (introaktivitet för alla nyblivna studenter i Falun). Suger, men jag kurerar mig hellre så att jag kan gå på finsittningen på lördag.

Nu väntas beställmat. Har noll ork att laga mat eller att göra något vettigt överhuvudtaget som innebär att jag måste vara uppe och gå. K-a-o-s.


Bild 1. En Sofia som var frisk igår.
Bild 2. Dagens frukost. Får försöka hälla i mig litervis med te.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Har också varit förkyld väldigt länge nu, så irriterande!

    SvaraRadera
  2. fortsätt krya på dig, hoppas teet gör susen :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)