torsdag 29 september 2016

Plugg och nya boots

Jag har i princip BARA pluggat idag. Har ju första tentan imorgon och jag vill verkligen klara den. Hade vart surt att få underkänt på första tentan, tror att jag skulle tappa motivationen lite då och då skulle nästa delkurs kännas mycket jobbigare.

Åkte iväg till Ica och hämtade ett paket nu på eftermiddagen. Beställde ett par boots från Deichmann i förrgår och de är redan här. Det sjuka var att jag hade fått beställningsbekräftelse, kvitto och mejl om att skorna var skickade redan igår men efter typ 8 timmar fick jag ännu ett mejl där det stod att beställningen och betalningen var annullerad och att jag skulle göra en ny beställning. Satt mig igår och skulle göra om beställningen men då var min storlek slut så klart. Och idag var skorna på Ica trots att de skrivit och sagt att beställningen var annullerad? Hur går det ihop? Haha. Pengarna har dragits från kontot och skorna är här iallafall så jag är jätteglad för det. Ser framemot att använda dessa.

3 kommentarer:

  1. Skumt och irriterande med beställningen!
    Men kul att du fick dina boots till slut :)
    Ser snygga och bekväma ut!

    SV: Mår redan bättre :)
    Och kul att du tyckte teckningen var OK :) Men tecknar så sällan nuförtiden också, så jag måste alltid lära om mig haha!

    Ja, enligt mig så är Angry Foreigner det bästa på Youtube! Han har framförallt den vettigaste kanalen!
    Ja, jag vill generellt ha strängare straff i detta mes-Sverige. Folk går ju undan för vad som helst nuförtiden. Man känner inte sig så värst trygg i det så kallade "trygga Sverige" :S

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)