söndag 25 september 2016

Poppin

Här har vi en trött tjej kan jag lova. Sov som en kratta inatt och vaknade minst femtio gånger. Runt midnatt kom jag på att jag glömt ta min kvällsmedicin. Orkade inte resa på mig och gräva fram den och dessutom va jag rädd att jag skulle sova långt in på dagen om jag tog den så sent så jag sket i det och det har jag fått sota för. Gav upp på att kunna sova strax efter sju imorse och gick upp darrhänt. Ni som också äter medicin, gör inte samma misstag som mig!

Imorgon är det skola som gäller. Efteråt ska jag försöka ta mig iväg till Stadium och leta efter en ny vinterjacka. Håll gärna tummarna för mig.


Förutom ohälsosamt mycket choklad så har jag provat på OLW:s nya popcorn. De var absolut goda men tror att indianpopcornen med cheddarsmak är ett strå vassare!

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott! Vill också prova alla chips-, popcorn- godisnyheter. Men min pojkvän och jag har startat en nyttig månad! Hemsk tidpunkt haha

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)