fredag 23 september 2016

Redovisningsskräck

Maten igår var supergod. Åt kyckling med kolgrillade primörer. Tog vitlökssmör till då jag trodde att det inte hörde till nån sås så det slutade med att jag hade rödvinssås, bearnaise och vitlökssmör, haha.

Idag har jag gått upp tidigt för att min grupp hade seminarium. Tycker det är extremt jobbigt att redovisa saker så min presentation blev inte jättebra men som tur är hade vår lärare överseende med det, och så va jag inte ensam om att tycka att det är jobbigt heller vilket var jätteskönt.
När jag var yngre hade jag en kompis som alltid påpekade för mig efteråt hur röd i ansiktet jag blev och hur mycket jag darrade på rösten. Hon verkade verkligen ha kul åt det men jag tror att det har gjort det ännu värre. Min grupp idag var iallafall helt fantastisk och stöttade mig så jag kan lägga det bakom mig nu och bara göra det om och om igen tills det inte är läskigt längre.

Gled in på ett sidospår nu känner jag, haha. Senare idag ska jag och Felix åka till Mora. Världens bästa flickvän har lovat att följa med på älgjakt imorgon. Vad har jag gett mig in på? Bosse ska med till Mora iallafall, ska bli så kul att han följer med!

1 kommentar:

  1. Vilket svin till kompis du hade när du var liten. Klart det lämnar sina spår! Men mat med massa olika såser låter verkligen underbart!

    Älgjakt tyckeer jag dock verkar lite läskigt :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)