torsdag 15 september 2016

Störande saker

Folk som pratar JÄTTEHÖGT på bussen så man inte ens kan höra vad man själv tänker.

Mitt beroende av Cola Zero. Mina magproblem beror mycket troligt på det har jag (okej, mamma) kommit fram till.

När folk smaskar högt på bussen.

När det är för varmt/kallt på bussen. Speciellt bussarna som går mellan Borlänge och Falun har en tendens att inte slå på AC:n förrän majoriteten av passagerarna gått av. Var är logiken i det?

Mitt hår. Det tovar och trasslar sig ständigt nu för tiden och jag blir galen på det.

När resåren i mjukisbyxorna korvar sig.

När folk inte kan skilja på fakta och känslor. Etniskt sett är jag finsk då jag har en finsk mamma och en finsk pappa medan jag ur en social aspekt kan känna mig som en svensk. But still, fakta är fakta och fakta bara är.

Att det inte verkar finnas tåliga headset på denna planet. Konsumerar cirka 2435 per år.

När folk är lite förmer och "inte gillar" socker. Sorry, men jag köper det inte.

(Kompenserar ett lite negativt inlägg med något vackert, haha).

6 kommentarer:

  1. Haha kul lista, älskar att vi störa oss på liknade saker 😀😉 Åka buss när människor skriker, spelar hög musik och lever rövare är ett äventyr i sig ibland. En stekpanna hade suttit fint då haha 😜 Skämt och sido, blev så glad när jag fann din blogg. Lever med samma sjukdom och jag har finskt påbrå haha :)

    SvaraRadera
  2. haha skriver under på SÅ mycket. Fast jag är nog en av dem som pratar högt på bussen, haha

    SvaraRadera
  3. Haha, åh ja, stör mig på många av de här sakerna!

    SvaraRadera
  4. Har också alltid haft headsets-problem, tills iPhone 6 headsetet som följde med telen. ovh funkar HUR bra som helst, använt dessa i 2år nu haha :D

    SvaraRadera
  5. Håller med dig om allt! Förutom att jag inte dricker Coca cola zero, men tar andra saker som "rubbar" min mage...

    SV: Tycker du ska åtminstone testa mullbär, för det är jättegott! inte äckligt så som russin och dadlar! Men det är såklart en smaksak ;)

    SvaraRadera
  6. kan relatera så mycket till det där med hörlurarna! tog precis sönder ett par som det var tvåårsgaranti på men som jag bara har haft sen i juni ungefär... vill nästan be tillverkarna att sänka garantin för deras eget bästa så de inte slösar mer på att ge mig nya gratis lurar, haha

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)