måndag 19 september 2016

Två veckor till tenta

Rätt intense dag idag, eller jag har åtminstone gjort en del känns det som. Har hunnit med föreläsning och seminarium i skolan, kurerat mitt risiga hår med inpackning, cyklat några kilometer på motionscykeln och pluggat. Har snart tagit mig igenom den fjärde och sista boken innan första tentan som vi har nästa vecka på fredag. Kommer vara nervös att skriva tenta för första gången men tror jag har fått med iallafall det viktigaste som jag ska sätta mig och nöta in.

Var iväg och hämtade ett paket från Dr Denim också. Har hört rykten om att de ska sluta sälja sina Plenty-jeans, nån som vet om det stämmer? Hoppas verkligen inte det då de är mitt liv typ. Använder inga andra jeans!

3 kommentarer:

  1. Har aldrig testat de jeansen.
    Men nästan bara leggings nu förtiden. Då det är både tajt och skönt samtidigt, samt att det passar till ALLT!
    Annars så gillar jag själv Diesel och G-star, när det kommer till jeans.
    Men hoppas de inte slutar tillverka DINA favoritjeans! :)

    SV: Ja, kladdkaka är ju ren kärlek! Man kan ju leva enbart på det! <3

    SvaraRadera
  2. Låter som att du har hunnit med en himlans massa :-)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)