tisdag 25 oktober 2016

Första tentan avklarad

Jag klarade mig igenom första tentan någonsin! Fick svar på resultatet igår och jag är så himla glad och stolt över mig själv. Min Facebookupdate säger allt, haha.

----

På tal om något helt annat. Jag har funderat på att lägga ut lite utdrag ur mina journaler i en ny kategori på bloggen. Tänkte att journalutdragen kan få en egen kategori så blir det ett sätt för er att följa mig igenom min resa från att jag var runt 16 tills idag och så kan ni följa i princip alla mina upp- och nedgångar i mitt psykiska välmående. Blir lite som att ni får följa med från början till slutet. Vad tycker ni om det? Hade det varit intressant?

5 kommentarer:

  1. grattis, vad duktig du är!! man blir så glad när man gjort bra ifrån sig på plugget – för mig går det väldigt bra på engelskan generellt just nu och måste verkligen säga att det stärker min självkänsla nåt rejält.

    och jag tycker det skulle vara väldigt intressant att läsa lite ur dina journaler här på bloggen, så lägg gärna upp det om du är bekväm med det!

    SvaraRadera
  2. sv: ja det är jätte svårt men nu är jag nästan klar med att skriva aktivitetslogg för tre dagar. Nu är det min PT som ska jobba lite.

    SvaraRadera
  3. Gud så roligt, Grattis!!

    SvaraRadera
  4. Det hade vart väldigt intressant!

    SvaraRadera
  5. Wiho, vad duktig du är. Grattis!

    Delta gärna i veckans blogg om du känner för de :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)