tisdag 18 oktober 2016

Ikealunch

Känns som att den här föreläsningsdagen gick fort. Fick skjuts av mamma och pappa både till skolan och hem då de skulle på ätstörningsenheten med Jolle så är förmodligen därför tiden gick mycket fortare. Åt lunch på Ikea och gick runt och kikade lite i några fler butiker efter skolan. Fick med mig två nya sport-bh:ar hem. Hatar att använda vanlig bh, går hellre i sport-bh hela dagarna, mycket bekvämare, hehe. Återstår att se om de passar dock. Har för vana att tro att jag har mindre tuttar än vad jag har.


Dagens lunch blev Ikeas lyxräksmörgås. Lite besviken är jag på att de bytt ut brödet då jag är en sucker för vitt bröd, men annars lika gott.

2 kommentarer:

  1. Åh, har du något favoritmärke på sportbharna? :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)