tisdag 11 oktober 2016

Lily and Rose

Nu är inlämningsuppgift två inlämnad och det finns ingen återvändo. Blev så besviken att jag blev underkänd på den första så nu har jag varit extra noggrann och tycker själv att jag förtjänar ett G.
Jag har under det senaste året börjat belöna mig själv bättre när jag gjort saker bra. Även om jag blev underkänd på första uppgiften så har jag tentaresultatet kvar att vänta på och oavsett om jag skulle klara det eller inte så måste jag ge mig själv en klapp på axeln för hur mycket tid och möda jag lagt ner på skolan. Jag unnade mig därför ett par örhängen från Lily and Rose i helgen. Har så himla länge velat ha något därifrån och nu när jag har lite pengar över och har kämpat som jag gjort så kan jag unna mig med gott samvete.

Det blev ett par blingiga örhängen som jag kommer kunna använda till i princip vad som helst, modellen heter Miranda Crystal. Funderade ett tag på att välja ett par lite festligare men känns mer värt att ha ett par som fungerar till vardags också. Är jättenöjd!

Dessa ska jag vårda ömt!

3 kommentarer:

  1. Åh vilka fina! Tycker det är viktigt att belöna sig själv när man har gjort ett bra jobb och kämpat på!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)