fredag 14 oktober 2016

Skönt och så vidare

Är sååå skönt att ha en hel helg framför sig så ni förstår inte, haha. Har varit så dålig på att gå och lägga mig i tid den här veckan. Hade seminarium imorse på en och en halv timme bara, vilket gick jättebra, sen kilade jag in på Hemmakväll och köpte en redig påse lösgodis som jag ska mysa till det med framför Idol ikväll.

Fick äntligen tillfälle att hämta ut mina nya skor också. Jag skojar inte när jag säger att mina gamla Converse är närmare sex år gamla. Ni kan ju tänka er hur dom ser ut. Så skönt med nya och fräscha dojor. Vet inte hur många "skönt" jag använt i detta inlägg. Har varit så mycket den senaste tiden så allt idag är bara extremt skönt, hehe. Tror det ordet får summera denna dag - SKÖNT!!!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)