söndag 9 oktober 2016

Slöa dagar

Alltså min uppdatering den här veckan har varit under all kritik, ber om ursäkt för det men ibland kommer livet (plugg och jobb) emellan. Nästa vecka kommer att bli bättre!

Idag har jag inte gjort annat än att slöa i soffan, tagit en promenad med bönan och finslipat två inlämningsuppgifter till skolan. Blev underkänd på min första seminarieuppgift vilket tog rätt hårt men behövde bara komplettera med två saker jag missat så nu borde jag bli godkänd. Den andra uppgiften ska in på tisdag och jag tror jag är helt klar med den. Jag hoppas att jag blir godkänd och tycker att jag borde bli det, hehe.

Förövrigt så är jag fortfarande svintrött sen i fredags när jag var ut med Linda, Elin och Malin från klassen, plus deras kompisar. Hade sjukt kul men fy vad ovärt det känns att vara bakis nu när man går ut så sällan. Börjar bli vuxen tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)