lördag 29 oktober 2016

Trying to survive

Som ni läste i tidigare inlägg så mår jag inte på topp. Att lägga ut journalanteckningar här var önskat från er sida så det ska komma fler såna inlägg men det kommer ligga lite på is då det är jobbigt som det är just nu. Jag hoppas och tror att ni förstår.

Har försökt sysselsätta mig de senaste dagarna för att tänka på annat. Spelat lite spel, umgåtts med familjen, målat och försökt roa mig med youtubeklipp och Paradise Hotel. Det funkar helt okej för stunden men kvällarna och nätterna är värst när man ligger ensam i mörkret med sina tankar. Har haft svårt att somna de senaste nätterna pga ångest och saknad så vi får se om jag får börja ta en låg dos av sömnmedicin ett tag.


En sneak peek på vad jag målat. Kommer bilder på hela målningen senare.

5 kommentarer:

  1. veckans blogg på min blogg vore kul om du ville delta :D Fortsatt ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. sv; ja det var verkligen inte roligt. Mammas häst gick omkull i hagen och vi fick tillkalla veterinär!

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg, kom in på den av en slump men gillade den verkligen :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det låter som du sysselsatt dig med bra och värdefulla saker jag. Bra du tar hand om dig, och hoppas att du mår bättre snart!
    Och ser fram emot att de den klara bilden sedan :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)