torsdag 6 oktober 2016

Utslagen

Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering de senaste dagarna. Har haft sjukt mycket att göra med skolan, varit helt utslagen med huvudvärk typ varje dag, och idag har jag jobbat. Har inte jobbat i köket (dagcenter) på typ en och en halv månad så det var verkligen kul att vara tillbaka, har saknat alla! Vi har bakat bullar, fixat fikabeställning och spelat yatzy. En vanlig dag på jobbet helt enkelt.

Imorgon är det fredag, jag har föreläsning 10:00 - 12:00 och efter det ska jag, Linda och Johanna ner till stan i Falun för att kika in matmarknaden. Har hört mycket gott om den så ska bli kul att besöka den. Senare på kvällen blir det att gå ut på Kåre och förhoppningsvis så hakar fler klassisar på. Ska bli jättekul!

Btw, så är frågestunden fortfarande uppe, bara att kommentera antingen här eller i frågestundsinlägget. Puss!

Två höstiga från tidigare i veckan. Måste ta ut kameran någon morgon och fota frosten!

6 kommentarer:

  1. Titta gärna in mitt senaste blogginlägg, vill hitta nya bra serier nu inför hösten. Kanske har du tips på några? In och kommentera.
    Ha en fin fortsatt kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du känner dig bättre snart!

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt med matmarknad :)

    SvaraRadera
  4. Kika gärna in min blogg som jag precis startat upp igen.
    Skriver om allt möjligt, just nu vill jag ha tips på massor med bra serier :)
    http://nouw.se/nightmare

    SvaraRadera
  5. Fina bilder!
    Tråkigt att höra att du inte mått så bra. Hoppas du får en paus snart och kan andas ut. Verkar som du har fullt upp!

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt med matmarknad! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)