tisdag 4 oktober 2016

Welcome october

Är så stört trött idag och vet egentligen inte varför, kanske för att jag hade en stressig morgon och att föreläsningen idag var sjukt seg. Har fått en del plugg gjort på bussen till och från skolan iallafall så nu kan jag slappna av inför kvällen.

Imorgon blir det nog säsongspremiär för vinterjackan, har blivit sjukt kallt nu när vi gått in i oktober. Godnatt på er! 

PS. Tusen tack för all fin respons jag fick på inlägget om mina diagnoser och psykiska tillstånd. Det betyder sjukt mycket!

2 kommentarer:

  1. Sådant är så segt när man känner att redan allt är påväg åt pipsvängen :/

    SvaraRadera
  2. Åh, någon till som använder vinterjackan tidigt! Trodde det bara var jag haha. När alla andra använder höstjackor (ofta skinnjackor), så kör jag alltid på varmare varianter. Är frusen som bara den! :(


    Ja, jag älskar det mesta med Youtube. Finns i princip något för alla där!
    Och jag älskar att träna framför Youtube. För då kan man träna när man vill, pausa så mycket man vill, och slippa vara rädd att folk tittar på en. Sedan så är det mer ekonomiskt med haha!

    Ja, man (alla) borde sluta klanka ned på sig själv (inom allt), och framförallt sluta jämföra sig med andra. Men det blir väl bara värre med tiden ändå... sad but true.

    Jag kan hålla med om MYCKET inom feminismen, men verkligen inte allt!
    Jag skulle aldrig kalla mig feminist i dagens läge, för känns mest som det är "mode" att vara feminist just nu. Jag tycker det är viktigare att vara realistisk, till det som sker i samhället. Än att vara naiv och verka tro att allt löser av sig själv, och emellanåt klaga allt på männen hela tiden...

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)