onsdag 2 november 2016

Bloggen växer

Ni är helt galna alltså. Bloggen har vuxit nåt sjukt mycket den senaste tiden. Vet inte om det är i samband med att jag och min kille gjorde slut som läsarna har rasat in, folk gillar att läsa om såna "smaskiga" saker, men oavsett så är det jättekul och jag hoppas att det fortsätter så här. Snäppet över fyrahundra pers, vissa dagar upp till 800-900 stycken, har klickat sig in här varje dag den senaste veckan. Ni får jättegärna lämna ett avtryck och berätta vem ni är, är så nyfiken!

Nu ska jag slappna av efter en trevlig sväng till Juniors Lekland med syrran och hennes två barn. Har varit fullt ös de timmar vi var där, haha.

Det här citatet ska jag tatuera in en dag. Den kommer från Billy Talents låt Worker Bees.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)