onsdag 23 november 2016

Count On Me - LCC

Köpte för några veckor sedan min första produkt från Blondinbellas företag Löwengrip Care & Color, nämligen deras deodorant som är bland de populäraste jag hört talas om och tror även att det är deras bästsäljare. Nu har jag hunnit använda den ett tag och därför passar det bra med en recension tycker jag.

Det finns många fördelar med produkten: den håller bättre än nån annan deo jag provat, luktar gott och har en fin förpackning. Man kan lätt ha den ståendes framme utan att det ser fult ut.
Nackdelar: lite för rinnig konsistens, känns som att det kommer lite för mycket produkt, den är lite halvkladdig och tar lite tid att torka och dessutom är den dyr. Men trots det så väger hållbarheten upp och jag är osäker på om jag kommer att vilja använda nån annan deodorant i framtiden.



Mitt betyg: 4 deodorantos av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)