måndag 28 november 2016

Det bästa med konst

Idag har jag ett roligt samarbete med Konstlagret som erbjuder ett stort sortiment av konst av olika slag. En sak ni kanske inte visste om mig är faktiskt att jag själv velat bli konstnär när jag var yngre men det har blivit mest i form av foto som jag fått utlopp för min kreativitet, även om jag gillar att måla lite till vardags också.

Oavsett om man själv gillar att måla eller inte så är konst sjukt vackert att inreda hemmet med. Konstlagret har både handmålad abstrakt och modern konst, oljemålningar och canvastavlor. Alla tavlor levereras uppspända på kilram så de är klara att hängas upp så fort man fått sin leverans. I mitt drömhem vill jag ha en avskalad design och låta tavlorna poppa upp och ge liv i rummet. Genom att till exempel byta färgtema på sina tavlor så kan man få ett rum att få en helt annan känsla, och även genom hur man kombinerar olika tavlor med varandra. Det blir lite som en konst i sig att inreda och jag älskar det. Nedan ser ni några av mina favoriter från hemsidan.


Konstlagret har fri frakt inom Sverige och en 14 dagars returrätt vilket ger en tid att i lugn och ro pyssla runt hemma för att se vad man tycker om sin beställning. Eftersom det nyligen varit Black Friday och idag är Cyber Monday så har de även en del tavlor till ännu lägre priser än vanligt så jag rekommenderar er att klicka er in i "Black Friday"-kategorin för att fynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)