måndag 14 november 2016

Det blir inte roligare än så här

Gissa vilken tid jag vaknade idag? Halv två! Inte okej. Kunde inte komma ihåg om jag tagit min kvällsmedicin igår eller inte så jag tog en halv tablett ganska sent på kvällen så förmodligen så är det en liten överdosering som gjorde att jag sov så länge. Brukar vanligtvis sova till 11-12 nu för tiden och allt som är senare än det är inte okej alltså.

Min dag har alltså inte varit särskilt lång och typ det enda jag gjort idag är att plugga. Ska ha läst åtta kapitel ur boken nedan till på onsdag och har precis tagit mig in på kapitel sju. Går sakta men säkert framåt. Försöker belöna mig med lite choklad emellanåt, hehe.

Fått jobb imorgon också, 16-21, ska bli skönt att få ihop lite mer timmar så man har lite mer money att röra sig med. Studiestödet räcker som sagt inte jättelångt.

3 kommentarer:

  1. Usch då, hoppas att du kommer i mer balans, med både psyke och sömnen :)
    Hoppas chokladen piggar upp dig litegranna under pluggandet också :)

    SvaraRadera
  2. Jag äter också SPORT nu! haha :D

    Läs gärna mitt inlägg om menskopp: http://pauliina.forme.se/2016/november/menskopp.html

    SvaraRadera
  3. Man måste ha lite motivations choklad när man pluggar :-)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)