torsdag 10 november 2016

Faux

Torsdag redan! Veckorna går så sjukt fort nu för tiden. Borde nog ägna min dag åt plugg men väntar på en bok jag inte har så jag kan liksom inte läsa ikapp än. Har istället ägnat dagen åt frukost, promenad med Bosse, dusch och nu håller jag på att ladda ner alla appar till min telefon. Den har ju varit på lagning så nu är den helt tom och det tar sin tid att återställa allt kan jag säga. Jobbar natt inatt också. Går på passet klockan åtta ikväll och slutar nio imorgon bitti och sen blir det sen föreläsning på eftermiddagen innan jag tar helg.

Beställde förresten ett par nya byxor igår. Fick hem dessa men i för stor storlek så jag har beställt ett par nya. Syrran tycker det ser lite slutty ut med läderbyxor och stövlar till, haha, men isåfall får jag se ut så för jag tycker det är jättesnyggt!


Vill ni beställa likadana byxor så finns de här (adlink). Självklart är de i fejkläder.

4 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga byxor!! :)

    SvaraRadera
  2. Hellu! Ville bara kika in och berätta att jag har bytt bloggportal och numera bloggar på Nouw (nouw.com/lilbabustyle). Jag har skrivit ett inlägg på bloggen där jag berättar varför jag har bytt. Jag hoppas du vill fortsätta kika in! :)​ (Du får det här för att du tidigare har kommenterat på min blogg)

    SvaraRadera
  3. Hej Sofia! Jag försökte hitta dina kontaktuppgifter / mailadress på bloggen utan framgång. Vi är nämligen intresserade av ett samarbete med dig på din blogg! Maila gärna mig! Nathalie@rabble.se
    Mvh, Nathalie på Rabble

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)