söndag 27 november 2016

Första advent

Alltså det är redan första advent, vart tog tiden vägen? Jag är dock glad att vi redan är inne på advent och juligheter. Efter januari månad kan jag slappna av på ett annat sätt och slippa ha en oro i bakhuvudet som spökar. Alla mina värsta depressioner har ägt rum runt november till januari och jag har varit livrädd att dyka ner i en depression igen, särskilt då jag och mitt ex bröt upp nu under hösten också. Det är en sån där typisk grej som skulle kunna resultera i depression men istället har jag haft två till tre veckors hypomani istället. Tackar och bockar. Skämt åsido, men det kommer kännas som en vinst när dessa månader är över och det kommer förmodligen göra mig mer hoppfull inför framtida vintrar.

Nu ska jag ta tag i lite plugg igen.

2 kommentarer:

  1. Tycker det är skrämmande att tiden ska gå så väldans fort! :S
    Och får hoppas att din hypomani inte är en slags "fasad" för någon depression då. Men låter ju trevligare det, än att vara deprimerad! :)


    SV: Mm... dock så blir jag väldigt stressad utav black fridayen (samt helgen). Samtidigt så är det ju så jädrans kul att fynda! Men gäller ju att fynda "lagomt", vad nu lagomt är för något?! haha

    Mm... för min del, så var det dock inte länge sedan, som jag lyssnade på Metallica däremot! haha
    Dock så föredrar jag deras äldre låtar. Men jag tycker att deras senaste album, är mer än godkänt! hehe

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)