fredag 4 november 2016

Military

Tidsinställt.

Eftersom jag förmodligen inte kommer att ha tid att blogga idag så har jag tidsinställt detta inlägg. Min fredag består av ett seminarium på en och en halv timme, sen ska jag hänga med Linda från klassen och ikväll ska vi på Halloweenröj. Ska bli sååå kul! Jag hintade tidigare om vad jag skulle klä ut mig till och ja, jag ska alltså vara militär. Nedan ser ni en del av min outfit: militärmönstrad skjorta med medaljer och ett patronbälte. Till det ska jag ha ett par svarta korta shorts, svarta tights och mina knähöga stövlar tillsammans med lite smuts och blod i ansiktet. Blir det som jag har förväntat mig så kommer det bli superbra! Hade gärna haft ett par scary linser också men eftersom jag måste ha mina egna i för att över huvud taget se nånting så får jag lov att skippa det.

Har ni varit på någon Halloweenfest i år? Vad klädde ni ut er till, eller vad har ni klätt ut er till tidigare? Tycker sånt här är jättekul.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det kul ikväll på halloween festen! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en snygg utklädnad! Hoppas du hade kul! :)

    SvaraRadera
  3. jag var inte på någon halloweenfest tyvärr men jag sminkade mig i alla fall som en av David Bowies karaktärer: Aladdin Sane! har velat göra det sen i somras så det kändes skönt att jag faktiskt gjorde det på Halloween också :-) la upp några bilder om du vill kika på hur det blev! är långt ifrån professionell såklart men tyckte främst det var väldigt roligt att experimentera med färger och contouringen

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)