fredag 11 november 2016

När jag var yngre...

... var hästar mitt största intresse och det enda jag ville hålla på med i livet. Senare fastnade jag för innebandy och det är i princip bara de två sporterna jag haft intresse för i mitt liv.


... och webcamen var den enda kameran man behövde till vardags.


... och gick i åttan så hoppade jag isvak, en sak jag hade velat göra länge och som ingick i min mentala bucketlist. Det här var cirka tio år sedan så bildkvalitén har ändras en hel del sedan dess.


... hatade jag jeans och bar leggings eller mjukisbyxor till allt. Här hade jag börjat insjukna i ätstörningar och hade gått ner en del i vikt (om någon skulle tycka att jag såg tunn ut så är det anledningen).


... var jag ung, dum och ute på fyllan. Kvällen slutade med att jag gjorde faceplant ner för en trappa. Dagen efter skulle jag ut och sälja korv med mitt innebandylag men kunde inte visa mig ute på några dagar pga hur jag såg ut, haha.

3 kommentarer:

  1. Gillar att du ser piggare och friskare ut på dina nyare bilder! :)
    Annars så är jag "kär" i leggings. Just för att de är så mjuka och tajta på en och samma gång haha!

    SvaraRadera
  2. Jag gillade också hästar när jag var yngre, tills jag blev allergiskt :/

    SvaraRadera
  3. Haha älskar när mjukisar var mode och alla hade det i skolan till allt! ;D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)