måndag 7 november 2016

New start Monday

Ny vecka, nya möjligheter. Hur min vecka kommer att se ut ser ni nedan. Blev dock väldigt fundersam då jag fick ett sms från vårdcentralen idag om min tid klockan 16:00 (!) imorgon, what?! Lär ringa upp och kolla om de skickat fel tid då jag i telefon fått en helt annan.

Påbörjar en ny delkurs i socialpolitik idag också. Kommer att ha tenta på den i början av december så det gäller verkligen att vara skärpt på föreläsningarna och nöta in så mycket det går. Jag är en person som aldrig varit särskilt nervös inför prov men tentorna på högskolan är verkligen en annan femma. Har dessutom mensvärk så vi får se hur bra koncentrationen är idag, haha. Får hoppas på det bästa helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Vet själv att jag knappt var nervös innan prov i skolan, men tyckte det var jobbigt efteråt istället haha

    Men lycka till med tentan!
    Och hoppas du får mer klarheter med vårdcentralen och så!


    SV: Tack, Gillade också kläderna. Ville ha något som var fint, men som samtidigt är praktiskt under vintern här :)

    Och ja, granatäpple är gott! Lite som tranbär i smaken fast sötare. Men inte köper det allt för ofta, för är så jobbigt att pilla ur kärnorna haha!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)