lördag 26 november 2016

Playsuit order

Är säker på att ingen missat att det var Black Friday igår? Själv vaknade man upp och hade 50 mejl i inkorgen igår och en hel massa även idag, haha. Som tur är så har många butiker utökat det till en Black Weekend och en av dom är Boohoo där jag gjorde en beställning tidigare i veckan. Frakten till Sverige kostar 60kr vilket är ett fullt överkomligt pris. Tror det är första gången jag beställer därifrån men det är sjukt hur bra priser och snygga kläder de har. Nedan ser ni min beställning. Älskar jumpsuits, särskilt de man kan bära till fest och som ser ut som klänningar, hehe.

Boohoo har 60% rabatt på ALLT även idag så ni måste in och kika (och nej, detta inlägg är inte sponsrat). Happy shopping!

Vad tycker ni om min beställning? :-)

2 kommentarer:

  1. Awesome :D :D Men måste lägga den här månadens lön på julklappar...

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag har själv raderat MINST 20 mail, som har med black fridayen att göra. Är ju rädd för att bli ruinerad, även fast de har bra rabatter på de första ställerna. Har endast handlat på ETT ställe... än så länge ;)

    Men såg ut som en bra beställning, som du utförde. Gillar själv svart, men även grå-silver-rosa nyanserade färger! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)