torsdag 17 november 2016

Plugg och paket

Min dag har varit så tråkig att den i princip bara bestått av plugg. Har kommit en bit i att skriva instuderingsfrågor till tentan som vi har femte december, det känns som att jag förstår vad jag läser så det är ju positivt. Gäller bara att få allting att sitta sen och det är som vanligt sjukt mycket information.

Annars så har jag kommit in i en paketfas igen. Har beställt massor av grejer. Nytt headset, en Nikehoodie, en bok till skolan som jag nog kommer skicka tillbaka för jag tror inte den kommer ge mig nånting och sen dessa två toppar nedanför. Jag har tidigare varit en antijeans-tjej men den fasen är förbi så då behöver jag något lite finare att ha upptill när jag ska ut. Jag hoppas verkligen att det paketet kommer imorgon då jag ska ut och fira Linda. Vad tycker ni? Var de inte fina? Har letat länge efter en topp med inbyggd choker så jag hoppas att den sitter som jag vill.

1 / 2 (adlinks)

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)