onsdag 30 november 2016

Sofia Crystal

Blev en heldag i Falun med Linda och Johanna igår. Halva dagen ägnades åt fältuppgiften och andra halvan på världens godaste middag, vin och tjejsnack. Somnade inte förrän efter två inatt för att vi inte kunde sluta babbla, haha. Tack för en underbar dag och kväll igår tjejer!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls i princip. Har lagt kanske tjugo minuter på plugg och sen har jag sovit middag i måååånga timmar, haha. Märks så här efter hypomanin hur mycket sömn och energi jag behöver ta igen. Efter solsken kommer regn, om man nu ska vända på metaforen.

Hur som helst så måste jag visa mina vackra örhängen jag fick hem i måndags. Jag är totalt förälskad i Lily and Rose-smycken. Har ett par sedan innan som jag alltid bär till vardags och nu har jag en festligare variant också. Modellen heter Sofia Crystal så de är som gjorda för mig, hehe. De här är mina absoluta favoriter i smyckesskrinet. Vad tycker ni? :-)

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag har just nu en tävling i min blogg i samarbete med Personlig almanacka, där du kan vinna din helt egendesignade almanacka! Perfekt för det nya året ju :) Om detta är något som intresserar dig får du gärna klicka på länken nedan och delta, det är superenkelt att vara med och tävla!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/63787/tavling-vinn-en-personlig-almanacka/

    SvaraRadera
  2. Åh har ett par likadana, och jag älskar dem <3

    SvaraRadera
  3. Åh vilka vackra örhängen! Använder aldrig sånt, men tycker det är galet snyggt!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)