tisdag 8 november 2016

Vårdcentralen och födelsedag

Stort grattis till lilla lillasyster som blir 16 år idag! Sjukt att minstingen i familjen är så gammal redan. Har på senaste tiden hört av flera att vi är lika och att no way att jag är sju år äldre, haha. Kan stämma med tanke på hur vi beter oss.

Förutom att fira syrran så har jag en dag då jag ränner på vårdcentralen idag. Har precis varit dit och tagit bort en leverfläck jag hade på ena kinden, precis bredvid örat, som jag stört mig på i urminnes tider. Höll på att svimma av efter att den var borttagen så fick ligga i väntrummet på golvet med fötterna upp på en stol medan en av sköterskorna sprang och hämtade äppeljuice till mig, haha. Jag brukar aldrig vara rädd för varken nålar eller sprutor men tanken på att någon skär i mig är så äcklig och hemsk. Fy.
Ska tillbaka dit till fyra då jag tydligen har en tid hos kuratorn, vilket ingen hade informerat mig om förrän jag fick ett sms igår morse. Bra framförhållning där. Men ska bli skönt och nyttigt att prata lite då det hänt ganska mycket sen sist.

Min stora lillasyster. ♥

6 kommentarer:

  1. När jag kolla snabbt, så tänkte jag nästan säga... "Vad långt hår du fått. Och vad annorlunda du blev med läppstift" X)
    Men ni har absolut likheter, men det är ju inte så konstigt ;)

    Åh, får personlig Flashbacks när du nämner det med vårdcentralen. Svimmade när de skulle ta blodprov för flera år sedan... fick jag ligga en stund i en säng där tills jag vaknade till haha! Men hoppas det gick fint annars!

    SV: Ja, jag gillar också "What I eat in a day". Kollar en del sånt på Youtube. Bra med inspiration.
    Men SJÄLV så uppskattar jag också, att men inte enbart tar upp supernyttiga saker hela tiden. Känns mera "mänskligt" så haha!

    SvaraRadera
  2. har faktiskt också en leverfläck precis vid örat, läskigt! fast min sitter typ bakom käken så jag ser den inte så bra turligt nog :-)

    SvaraRadera
  3. sv; ja verkligen! som jag skrev så var luvan typ den största anledningen till att jag köpte den :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)