lördag 17 december 2016

Bakisanalyser

Blev jobbdag och utgång igår, så bloggen stod tom i brist på tid. Hade svinkul med mina kära tjejer från klassen.

Idag mår man som man förtjänar som vanligt och huvudet snurrar runt med en del frågor om livet. Jag har för första gången sen jag blev singel hamnat i issues med mig själv om vem jag egentligen är, vad som är meningsfullt och inte, vad som är rätt och fel. Vad är min sjukdom? Vad är jag? Behöver jag ens försöka få svar på det? Varför är det viktigt? Går det nånsin att veta det? Och att jag känner en del saker om vissa personer som inte går ihop.

Livet och min överanalyserande hjärna alltså.

1 kommentar:

  1. Nog sunt att ifrågasätta sig själv vem man är ibland tror jag. Så att man är på rätt väg till vem man vill vara och är man inte så har man en chans att tänka om och styra om vägen. :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)