onsdag 7 december 2016

Blogupdate

Har nämnt på Facebook tidigare hur glad jag är över hur mycket bloggen växt den senaste tiden, men jag har inte nämnt det här, för er som faktiskt klickar er in här varje dag. Jag är så otroligt glad över hur mycket fina kommentarer jag får och att ni tycker om att hänga här. Det är guldvärt!

Så här ser det ut i statistiken just nu:



  • Jag har över 11 000 (!) sidvyer i månaden.
  • Mitt absolut populäraste inlägg är det här om när jag var laestadian.
  • Jag har emellanåt invasioner från USA och Ryssland, sjukt häftigt men vet inte hur tusan de hittar hit och hur de kan förstå vad jag skriver. Google translate brukar inte funka så där jättebra.
  • I snitt har jag 356 sidvyer om dagen.
  • Jag har nått över 100 000 sidvyer under hela min tid på den här bloggen.

Jag är så sjukt tacksam och glad att bloggen ger något till fler än bara mig och jag hoppas att ni vill stanna kvar. De allra flesta som är inne här lämnar inte något avtryck men är ni bekväma med det så får ni jättegärna berätta vilka ni är. Har ni tips på vad ni vill se för inlägg tas det också tacksamt emot. 

Love you. ♥

5 kommentarer:

  1. sv; vad är det för märke på mobilen? :)

    SvaraRadera
  2. Tänk på att sidvyer och unika besökare inte är samma sak :) Om du har 300 sidvisningar så kanske det är 100 st unika som har gått in flera gånger :) Men kul att det går framåt och att bloggen växer :D

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul!

    Jag har just nu en tävling på bloggen där man kan vinna ett presentkort värt 100kr på Beccadesign. Om du är intresserad så är det bara att delta. Enkla regler som vanligt. 😊

    SvaraRadera
  4. Men åh så kul :D Grattis! Jag blir så glad när det går bra för andra inom bloggvärlden! :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)