tisdag 27 december 2016

En julklapp

Nåt jag har en riktig hatkärlek till är högskolans betygsättningar. Jag har aldrig förstått mig på folk som varit nervösa inför prov och dylikt under grundskolan och gymnasiet, kanske för att jag haft ganska lätt i skolan, men sen jag började plugga på högskola så är det en helt annan femma. Det är dåligt för att man blir så nedslagen om man blir underkänd men bra för att man blir så lycklig när man klarat sig, haha. Fick reda på att jag är godkänd på tenta nummer två alldeles nyss iallafall och jag kan inte vara nöjdare! Pust, nu kan man andas ut lite.

Nåt jag är lika nöjd med är en av mina fina julklappar jag fick av mamma och pappa (blev superglad och nöjd över alla såklart). Ni vet ju hur mycket jag kärat ner mig i Lily & Rose den senaste tiden. Jag fick alltså ett jättefint och matchande armband till mina örhängen. Är inte exakt samma modell som på örhängena men de matchar jättefint ändå. Blev så himla glad. Modellen heter Miss Sofia Crystal.

2 kommentarer:

  1. Vad fint smycke. Undrar bor du i Stockholm. Jag gör det. Du kommenterar alltid så trevligt på andra bloggar det är fint. Ha det bra kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej jag bor inte i Stockholm, bor i en liten by i Dalarna :) Kul att du tycker det, kram!

      Radera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)