fredag 30 december 2016

Ett mellandagsfynd

Har sovit gott inatt trots en del weird drömmar. Ställde klockan på tio i elva (ja, min dygnsrytm är fuckad), gick ut med Bus, åt frukost och nu har jag precis duschat och poppar Far & Son. Ska försöka ta mig till Ica idag och hämta ut ett paket med lite mellandagsshopping. Är glad att jag dissat att gå i fysiska affärer under mellandagsrean, det är så mycket smidigare att nätshoppa.

Igår fick jag hem ett annat paket från H&M som jag beställde under juldagen. Förutom lite underkläder så hann jag roffa åt mig en ny skinnjacka som var superfin. Betalade bara tvåhundra för den och den satt perfa!

4 kommentarer:

  1. Assnygg jacka! :)

    SV: Om du brukar äta på IKEA. Så tycker jag du ska testa på deras grönsaksbolltallrik. Men det är såklart inget tvång! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)