tisdag 13 december 2016

First time Elf

Alltså mina dagar är verkligen inte händelserika nu för tiden. Idag har jag pluggat, käkat mackor och sett på Skam. Fick lov att kolla då det blivit så himla hypat nu på senaste, och jag håller med, serien är verkligen bra! Finns att se på svtplay om nån är intresserad och inte har hängt med i svängarna.

Fick ett paket från Lyko i brevlådan idag iallafall. Använder min mineralfoundation från Everyday Minerals till vardags men har varit sugen på att hitta en bra flytande också, som är djurvänlig och har bra täckning. Föll tillslut på ELF:s acne fighting foundation som jag hört extremt bra om. Ska bli roligt att testa. Kommer upp en recension senare!

3 kommentarer:

  1. sv; Nej, det är ju som sagt ett väldigt nystartat företag så inte så konstigt :) Men tycker verkligen du ska ta dig en titt, dom har verkligen så mycket fint!!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig provat den faktiskt..

    Svar: HAHA love her!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)