lördag 10 december 2016

Grymma boktips

Har haft typ jordens tråkigaste lördag idag. Mitt sömnbehov är som en berg- och dalbana så jag har sovit fjorton (!) timmar inatt och vaknade vid tre när det började mörkna ute. Har drömt massa konstiga drömmar som gjort att jag svettats hela natten, duschat, bakat chokladbollar och sen typ legat och läst hela dagen. Påbörjade en gratis provmånad på Nextory igår och har fastnat totalt. Genom appen kan man alltså läsa eller lyssna på böcker för en viss summa i månaden. Läste ut hela Kissies bok igår, vilken var superbra och idag har jag läst nästan hela Varför gråter inte Emma? som handlar om Arbogamorden som skedde 2007. Finns så extremt bra böcker och det är inte alls obekvämt eller otympligt att läsa via mobilen faktiskt. Rekommenderar verkligen båda böckerna!

Imorgon är det tredje advent redan och det är sjukt hur fort dagarna går. Ser framemot att få skrapa en större ruta i min Trisskalender, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)