torsdag 22 december 2016

JULLEDIGT

En timmes seminarium idag och typ dubbelt så lång tid att bara ta mig till Falun och tillbaka. Nu är jag "ledig" från skolan till andra januari och jag är såååå glad. Delkursen vi har nu har sugit all must ur mig så nu dumpar jag böckerna över jul och ska bara återhämta mig, umgås med min fina familj och äta massa gott. Så taggad!

Ikväll ska jag bara slöa i sängen och kolla på sista Bachelor-avsnittet, alltså följetången där man får se vad som hände sen. Någon som följt Bachelor i år? Alltså killen är en riktig douche och man sitter typ och skäms när det kommer fram till hur han dubbelspelat med tjejerna. Fy, är glad att jag inte är i hans sits alltså.


Hoppas ni har haft en toppendag och att ni får en underbar jul.♥

5 kommentarer:

  1. Vad skönt med ledighet :) Jag går på min semester imorgon :D

    Svar: Ja verkligen! Tack <3

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Jag har länge tänkt att jag ska kommentera, men har haft fullt upp hela hösten så har inte tagit mig tiden till det. Men nu, dagen före julafton tänkte jag passa på. :D jag tror jag från början hittade din blogg genom att du hade skrivit en fin kommentar på någon stor blogg. Jag kände igen namnet och vet vem du är men inte mer än så. Men ja, det jag tänkte skriva var att jag gillar din blogg, jättemycket. Den har blivit en av favoriterna, och jag är nog inne flera gånger om dan (låter som att jag inte har något liv, men det är ju så när man läser bloggar, då och då går man in och kollar om det har kommit något nytt inlägg). Och orsaken till att jag gillar den så mycket är nog att du skriver ärligt, och så fint, om det mesta. Och de bästa inläggen är helt klart "Thumbs", där du ger tumme upp och tumme ner till saker. Sluta aldrig med det!! Och utdragen ur journaler är också intressanta. Jag hade tänkt att jag skulle skriva något jättefint som tack för att du skriver så bra och har en så fin blogg, men nu blev det så här. Tack för att du bloggar och god jul! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså du förstår inte vilken glädje du ger mig via den här kommentaren, blir helt varm i hjärtat! Jättekul att höra vilka inlägg du gillar mest, ska definitivt fortsätta med både Thumbs och journalutdrag. God jul till dig med fina människa, hoppas du haft fantastiska dagar :) Kram! <3

      Radera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)