måndag 26 december 2016

Kärlek och JVM

Bästa annandagen idag alltså. Jag har känt mig så varm i hjärtat hela dagen på grund av kommentaren nedan. Jag vet inte vilka de flesta av mina läsare är men oavsett så vill jag att ni ska veta att jag är så oerhört tacksam för er som klickar er in här och ni får mig att genuint må bra, på riktigt. Jag älskar er.



Nummer två till varför jag mår bra ser ni ovan. JVM! Finns ingen sport jag älskar att se så mycket på som hockey och det här förgyller verkligen jul- och nyårstiden varje år. Klockan 19:00 är det Sverigematch och klockan 23:00 spelar Finland och jag ska njuta som aldrig förr. ♥

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med en sådan respons! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kommentar! Förstår att den värmde :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)