måndag 12 december 2016

Lång dag i skolan

Då var fjärde delkursen påbörjad. Har varit bortskämda med endast en föreläsning per dag ett tag nu och idag hade vi två varav den ena var på engelska (!) så är skapligt trött nu. Enda jag gjort sen jag kommit hem är att slötitta på diverse klipp, surfat och sett sista avsnittet av Midnattssol. Är så ledsen att den serien är slut nu! Älskade den.

Nu är jag ledig (eller ja, har hemmaplugg) till på torsdag då det är dags för en heldag i skolan igen. På fredag ska jag jobba några timmar och så blir det utgång antingen på fredag eller lördag. Är sååå pepp!


Gårdagens snask. Världens bästa snask.

1 kommentar:

  1. Så gott!
    Ibland så brukar sisådär 1/3dels chokladbollssats, vara min frukost till morgonkaffet... haha!


    SV: Ja, djur är väldigt charmiga, och framförallt väldigt EGNA utav sig!
    Önskade att vi människor också skulle våga att vara mer egna utav oss också. Och inte hela tiden försöka passa in inom den perfekta "sociala mallen/normen", eller vad man ska kalla det?
    Jaja... men djur är i alla fall bäst! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)