tisdag 6 december 2016

Never more fältuppgift

Alltså jag fryser ihjääääl. Har varit till psykiatern i förmiddags och fixat intyg så att jag får köra bil och sen var det off till Falun för ett antal timmars plugg med fältuppgiften. Ska bli så förbannat skönt när den är klar och godkänd, har haft såna problem med den där uppgiften så ni förstår inte.

Nu har jag kommit hem, ätit och bäddat ner mig i sängen med vetekudden för att värma mig lite. Ska eventuellt fixa lite talkort till presentationen vi ska ha på torsdag men efter det ska jag inte ta i den där uppgiften med tång ens. Hej, peptalk till er som också pluggar på högskola eller funderar på att göra, haha.

Idag är det ingen vanlig dag heller utan Finlands självständighetsdag! Nästan så man borde fira ens kött och blod men har ingenting gott hemma och har noll motivation att göra nånting vettigt alls så den planen lägger vi på is och checkar Paradise Hotel istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)