söndag 18 december 2016

Tiden rinner iväg

Fjärde advent. Alltså det är jul i nästa helg? Vad händer med tiden? Tror inte tiden nånsin har gått så här fort, antagligen för att jag ända sen jag började på högskolan i höstas har varit konstant upptagen med plugg. Ser det som både bra och dåligt.

Imorgon är det föreläsningsdags igen. Efter det ska jag, Linda och Valdemar sätta oss med sista seminarieuppgiften innan jul. Har blivit väldigt mycket just den här delkursen men är iallafall tacksam över att endast ha hemmaplugg mellan den 23 december och 1 januari så man kanske får sig lite återhämtning iallafall. På grund av plugget har bloggen blivit lite lidande den senaste tiden också och jag hatar det. Men man lär prioritera om ibland och det tror jag ni förstår.


Hittade den här bilden som symboliserar min inställning till pluggstressen just nu, haha. Älskar sånt här.

1 kommentar:

  1. Den där bilden symboliserar min plugghets väldigt bra också!!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)