tisdag 20 december 2016

Truth

Haft en tretimmarsföreläsning idag igen, alltså det är omänskligt! Råkade halvsova mig igenom en hel timme igår och idag var det en annan som somnade mitt i lektionen, haha. Och läraren ba "äh, vi låter henne sova". Så skön!

Nu är mina längsta dagar innan jul avklarade iallafall, kommer bli så sinnessjukt skönt att vara "ledig" i en vecka. Är ju inte helt lediga från hemmaplugg men vi slipper iallafall ha lektioner och får plugga hemifrån och det gör mycket. Behöver verkligen återhämta mig ordentligt nu.


Hittade den här bilden i mitt bildarkiv på datorn. Så klockren!
Har förresten lite bloggtorka just nu, kom jättegärna med tips på vad ni vill ha för inlägg så är ni bäst. ♥

5 kommentarer:

  1. sv; jag med, det är ju verkligen ett SÅ prisvärt märke! :)

    SvaraRadera
  2. hah, fan riktigt taskigt med 3 timmar!? vad tusan pluggar du? :))

    SvaraRadera
  3. Hahahah så kul att somna :p

    SvaraRadera
  4. Skönt med ledighet snart :)

    Svar: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  5. Fy vad plågsamt med så lång föreläsning!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)