tisdag 31 januari 2017

Best of Dr Status

Jaha, då börjar denna dam känna sig lite sjuk igen. Hostar och nyser och känner en svag och dov huvudvärk, hoppas innerligt att det inte blir värre än så här. Har föreläsning imorgon och den vill jag inte missa. Hade dessutom en del planer idag så får se om jag får skjuta på det eller hur det blir.

På tal om något roligare: är det nån mer än jag som följer Dr Status på Facebook? Går alltid in där när jag är i behov av lite skratt. Folk delar alltså med sig av statusar man hittat i sitt flöde och vissa är bara så roliga att man dör, haha. Nedan har jag sparat några som fick mig att skratta!







7 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill bara tipsa dig om att jag just nu har en tävling på min blogg i samarbete med Mentholatum där fem personer vinner varsin förpackning utav produkten Stop & Grow, som är en produkt som hjälper dig att få bukt med nagelbitande! :) Så om du har problem med att du biter på naglarna eller om du känner någon som har det, så är detta kanske en tävling du skulle vilja vara med i? Klicka på länken nedan för att delta! :)
    https://martinaolsson.myshowroom.se/65226/tavling-fem-personer-vinner-varsin-forpackning-utav-stop-grow/

    SvaraRadera
  2. Ojdå! Krya på dig!!

    Sv: Utbildningen är väldigt rolig, och det är ett riktigt härligt gäng som går den :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det blir bättre SNARAST :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)