söndag 29 januari 2017

Egen domän och lite basprodukter

Japp, ni läste rätt. Jag har äntligen tagit tag i att fixa en egen domän till bloggen så numera kan ni nå den via sofiavaha.se! Har pillat och sökt hur mycket som helst då det verkat så himla krångligt men nu är det gjort efter många om och men och jag är nöjdare än någonsin. Känns som att det var dags för bloggen att ta ännu ett steg längre fram.

Annars har jag varit så himla duktig de senaste dagarna om jag får säga det själv, haha. Har pluggat som en tok så nu har jag tagit mig igenom alla relevanta kapitel i en av alla urtjocka böcker. Känner mig så värd den där tröjan jag beställde tidigare i veckan, hehe. Förövrigt gjorde jag en beställning på nytt smink igår då min foundation börjar sina. Så här såg beställningen ut:



  • Mineralfoundation från Everyday Minerals i färgen Golden Beige. Bästa foundationen jag testat men kan tycka att den ibland ser lite för kakig ut, kan dock bero på att jag haft lite torr hy på sistone och varit lite halvstressad på morgnarna och inte blandat ut det ordentligt, haha.
  • Primer från Beauty UK som fått toppoäng. Har aldrig använt varken setting spray eller primer så det är verkligen dags att prova så kanske sminket håller lite bättre.
  • Concealer från L.A Girl i färgen Natural. Kan något råda bot mot mina mörka ringar under ögonen så är det ett mirakel men den här sägs vara riktigt bra.

♥ ♥ ♥

Blev bara basprodukter denna gång men det är ju dom som är viktigast och används mest. Är spänd på att testa primern och concealern då de fått väldigt bra recensioner. Kommer förmodligen upp en recension senare när jag fått tid att prova allt ett tag :-)

8 kommentarer:

  1. Vad kul att du har en egen domän och vilka fina produkter! :-D Kramis

    SvaraRadera
  2. Ett eget domännamn är alltid att föredra :)

    SvaraRadera
  3. vad kul att du skaffade egen domän :D

    ja jag hoppas också att det blir bättre snart. Dumma lilla hjärta...

    SvaraRadera
  4. Skönt att fått lite pluggande gjort :). Spännande utbildning du går :).

    SvaraRadera
  5. Härligt med en ny beställning!

    SvaraRadera
  6. Sv: Det är något man inte kan gör allt för ofta :)

    SvaraRadera
  7. håller med, krämig pasta med mycket grädde, det är livet det ^^

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)