torsdag 26 januari 2017

Gant

Min hjärna hänger inte med i hur fort veckorna går alltså. Det är helg imorgon?! På ett sätt är det positivt att tiden går fort för jag längtar till vår och sommar och sen är det skönt att känna att man betar av mer och mer i skolan men ändå. Det är weird.

Idag har jag spenderat tid framför skolböckerna, äntligen sett ikapp alla Farmen-avsnitt och pysslat lite med bloggen. Jag har varit rätt duktig på senaste och inte shoppat så mycket som jag brukar men igår hittade jag tröjan nedan och kände att jag inte kunde låta bli att köpa den så jag måste visa den för er också, hehe. Jag älskar när man känner sig duktig och förtjänt av något. Jag lägger sällan mycket pengar på saker men när jag känner mig förtjänt av det, när jag jobbat och pluggat på bra under en längre tid, så känns det okej att göra det. Som en klapp på axeln ungefär. Det syns inte jättetydligt på bilden men den är marinblå med guldig text. Tycker guld och marinblått är så fint tillsammans.

Vad tycker ni? Hiss eller diss?

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)