fredag 27 januari 2017

Mjukisar och godsaker

Vissa dagar är jag helt enkelt grym. Jag har sen i förrgår kväll betat av åtta kapitel i min tvärtjocka pluggbok och känner mig nu välförtjänt att bara slappa resten av kvällen. Hade ett seminarium på en och en halv timme i förmiddags, sen umgicks jag med Linda i några timmar innan jag åkte hem. Vi myste till det med korv med bröd och choklad, haha. Goals.

Nästa helg har jag och några klassisar lite utgångsplaner så den här helgen blir så slapp den bara kan. Mjukisbyxor på, energidryck och nånting gott att tugga på är det enda jag behöver right now.

1 kommentar:

  1. Så gott med knark!... eller jag menar CHOKLAD! ;)

    SV: Tack X) Ja, om du gillar vitchoklad och citron, så tycker jag verkligen att du borde testa på den chokladen. Var väldigt söt och fräsch på en och samma gång :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)