onsdag 18 januari 2017

Tre duschfavoriter

Kan inte låta bli att tycka att rubriken till detta inlägg låter lite snuskig, haha. Tänkte iallafall visa er tre av mina favoritprodukter för kropp och hår som jag använt ett tag och som jag är supernöjd med. Ingen av produkterna är testade på djur, så klart.


Grazette of Sweden - 6 Crush Wonder Mask
Använder denna både som balsam och inpackning. Den är superbra på att reda ut tovigt hår, gör håret jättemjukt och luktar gudomligt. Rekommenderar även schampot i samma serie men den här inpackningen är den absoluta favoriten. Lukta på denna nästa gång du stöter på den och du kommer vilja ha den.

L'anza - Silver Brightening Shampoo
Har testat en del silverschampon genom åren med varierande resultat men de flesta har tyvärr varit djurtestade. L'anza testar inte på djur och är minst lika bra som andra silverschampon. Det jag gillar med det här är att det verkar snabbt, jag är så otålig och hatar att vänta, haha. Även om mitt hår inte är färgat så ger det här schampot en kall och fin nyans i mitt hår.

Rituals - Shower Gel Zensation
Har helt slutat använda tvål när jag duschar och använder bara Rituals skummande duschgeler. Ett pump räcker till hela kroppen och huden blir jättemjuk och len efteråt. Min favoritdoft av de två jag provat är Zensation som doftar "organic rice milk and cherry blossom".

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte att rubriken var snuskig... haha X)
    Och kul att du inte använder djurtestat! :)
    Jag har garanterat fortfarande en del djurtestade produkter här hemma, men avstår det så gott jag kan!

    SV: Tack! Tycker själva mina små djur är söta och mysiga ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)