lördag 11 februari 2017

Bio, shopping och Mellomys

Bion igår var mycket bra! Såg som sagt Fifty Shades Darker och jag är både nöjd och lite besviken. Allt som allt var filmen jättebra men tyckte den var lite hoppig. Man hann liksom inte bygga upp de känslor man vanligtvis gör när man ser på film, händelserna kom och gick lite för fort. Men den är bättre än första och får ett betyg på 4 av 5 av mig. Absolut sevärd!


Hängde på Kupolen mellan skolan och bion och fick med mig en del grejer hem. Världens mysigaste stickade tröja i oversize, ett skissblock, en liten canvas, glittrig choker, en deo som sägs vara superbra och lite godis som var nedsatt i pris. Älskar vit choklad med jordgubbsbitar i så har höga förväntningar på den, hehe.

Ikväll är det tänkt att jag och tjejerna ska ha lite Mellomys och dricka vin. Är inte helt säker på hur det blir än då det inte är lätt att ta sig nånstans när man bor i skogen men förmodligen blir det av :-)

7 kommentarer:

  1. Hoppas att du löser det med transporten så att du kan träffa dina väninnor! :)

    Ha en trevlig kväll! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lät som en trevlig kväll igår och som en kommande trevlig kväll ikväll :)

    SvaraRadera
  3. Den måste jag se :D. Älskade första filmen, och böckerna är helt underbara :D

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att ni var och såg Fifthy Shades, har tänkt att jag ska se den jag med :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)