tisdag 21 februari 2017

Det surrar i min hjärna

Mitt mående och humör har verkligen varit konstigt på sista tiden. Tror att det handlar om stress i kombination med en del relationer som svajat och som gjort mig irriterad. Kan inte låta bli att bli frustrerad när vissa personer beter sig som tre när man i själva verket ska klassas som vuxen idag. Har dessutom två morgnar i rad nu vaknat upp dyngsvettig och mitt i massa sjuka drömmar. Inatt var jag liksom med i Jönssonligan. Vi rånade en kiosk och fick med oss massa trisslotter och sen satt vi ute i en eka på älven och lagade gratäng med grisfötter i, haha. Orkar inte.

Blev en tripp till Falun och Borlänge med mamma, pappa och Jolle idag iallafall. Skönt att göra nånting och inte bara sitta hemma med det här surret i min hjärna. Väntade på sällskapet medan dom var på samtal, sen åt vi på Max (gosh, vad jag längtat efter burgare länge nu) och jag handlade med mig lite energidryck och örhängen med hem.

Ska sätta mig och kolla på Torpet innan Farmen börjar.
Hoppas ni andra haft en bra dag med mindre surr. Kram!

4 kommentarer:

  1. Jag brukar också ha jätte konstiga drömmar då det kan hända precis vad som helst. Det är verkligen jobbigt men det har en hel del med stress att göra. Kramis

    SvaraRadera
  2. Mysigt med en liten trip till mor o far :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det reder ut sig snart! :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)